tirsdag den 13. december 2011

sAntA bAbY

Kære Jule-maijn

Jeg ønsker mig et nyt toiletbræt, mine gæster påstår, at det jeg har nu banker dem i ryggen. Jeg kan ikke rigtig se problemet, de kan jo bare slå tilbage.
Desuden ønsker jeg mig nye lamper til soveværelset, dem jeg havde hængende, hev jeg ned en sommerdag i et hysterisk anfald. Efterhånden som de mørke måneder har overmandet mig, må jeg indrømme... det er svært at finde matchende sokker i mørke.
Jeg har på fornemmelsen, at mit anlæg/dvd-afspiller snart afgår ved døden i endnu et af førnævnte hysteriske anfald, så jeg er nu på forkant med temperamentet og ønsker mig hermed - et musikanlæg og en dvd-afspiller.
Jeg ønsker mig matchende sokker og en pose af den grove remoulade.

Knuzzer fra Krikken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar