søndag den 12. februar 2012

Søndag, forbandede søndag

På den ene side har jeg lyst til at opleve følelsen af at finde en anden spændende, men alligevel kedelig og neutral på en ophidsende måde. På den anden side er det lettere at tro på at sådan en ikke eksisterer.
På den ene side har jeg lyst til at lukke en ind for at lære mig at kende. På den anden side har jeg ikke lyst til at blive afvist.
På den ene side vil jeg gerne have hele sengen og avisen for mig selv. På den anden side kunne der bare sagtens presses en ind her ved siden af mig.
På den ene side har jeg lysten og evnen til at anerkende alle andre. På den anden side anerkender jeg overhovedet ikke mig selv.
På den ene side kunne jeg bruge de her to biografbilletter på at se en film sammen med en anden. På den anden side kunne jeg også bare se to film alene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar