onsdag den 8. februar 2012

Nogen rider på krikke

Jeg tror, jeg trænger til ferie. Jeg er træt. Og så bliver jeg irriterende, det ved jeg godt. Men det er jo fordi jeg er træt - så det er ikke helt min skyld. Bær over, tak.
Jeg er træt af klager og ynk, og endnu værre - klager og ynk på samme tid! Jeg tror måske, det er sidste gang jeg gider påpege det åbenlyse: Hvis du vil noget, så gør noget. Vær modig, det betaler sig. Hvorfor er folk bange? Det er ikke så farligt, som du tror, jeg kan (næsten) love det. Så ud... Og GØR! Lad mig bare vide, hvordan det gik.
Jeg er træt af sælgere; jeg er hverken så dum som jeg ser ud eller lyder til at være. Så ja tak, Dong-mand, ryk mig tilbage til selskabet og stik mig 2 gratis biobilletter, men søde skattebassemanse - lad være med at prøve på at bilde mig ind, at Dong headhunter mig, fordi de synes, at jeg skal spare penge.
Jeg er træt af nyheder uden reelt indhold. Så damer: Læs indlægssedlerne i hårfarven, ppillerne og silikonebrysterne. Så kan det være I ikke vil undre jer sådan, når uvidenhed får konsekvenser. På den anden side - hvad skulle de så tale om i nyhederne? Ja, jo, altså... Det kunne jo være, at der blev plads til relevante ting! Hvad sker der i dit barns daginstitution, når der snakkes om besparelser? Hvor almindeligt er det at giftig jord dumpes og at gamle mennesker bades hver tredje uge? Det super almindeligt - alt det der vi tror aldrig sker, der er bare ikke tid til at tale om det på News, for der er mere sensation i fugemasse i brysterne.
Jeg er træt af at andre cyklister kører helt tæt bag mig. De rider mig!! Ja, ja, der hører sikkert et rigtigt fagudtryk til begrebet, men jeg konstaterer altså bare, at jeg er træt af at blive.... ryttet??!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar