fredag den 22. juli 2011

Der er sket en fejl!

Kære Skaber af alting godt og sødt, laks og regnbuer

Jeg skriver for at påpege, at der må være sket en forfærdelig fejl.
I 1979, året hvor Tommy Seebach mente vi alle skulle danse Disco Tango og efterlønnen blev indført, kom et sæt helt vidunderlige tvillinger til verden, hvoraf jeg er den ene halvdel. Eller... nogen ville måske nærmere mene 2/3, men det er kun fordi jeg formår at råbe højere end min bror.
Foretag en hurtig hovedregning og du vil komme frem til, at jeg er 32 år gammel. Deri ligger fejlen.
Jeg er ikke klar til at være så gammel, moden og voksen, så jeg vil gerne bede dig kontakte min kære moder med henblik på at få sat en aftale i stand om, hvorvidt der er mulighed for at jeg kan blive proppet op og bollet om.
Ved genfødsel lover jeg at gøre det bedre.
Der er kun få ting jeg vil bede dig justere på, inden jeg på ny kommer til verden. Se venligst nedenstående:

1) Giv mig en politisk overbevisning, gerne social demokratisk - det ligger godt på tungen
2) Tillad ikke mit hjerte at briste over andre menneskers manglende evne til at behandle hinanden med kærlighed og respekt
3) Luk mine øjne for overskrifter i Se & Hør, Ekstra Bladet og BT
4) Sidst, men ikke mindst vil jeg gerne bede om en t-shirt magen til den Pernille Rosendahl har på i sin nye musikvideo

Foruden dette vil jeg bede dig overveje at afskaffe følgende i fremtidige produktioner:

Lysten til at få foretaget plastik-operationer uden forudgående research af relevante emner
Behovet for at medbringe knive til festlige lejligheder og på åbne græsarealer

En god ide kunne desuden være at se på reglerne for mærkning af kødpålæg, men det emne må du lige tage op med Christian Bitz.
 Knuzzer fra Krikken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar