torsdag den 28. juli 2011

Det var en god dag

Torsdag starter tidligt, klokken 6 står mine øjne op.
Jeg strækker mig, men kroppen blir ikke længere
og jeg kan ligeså godt gøre Hop!
VUPTI - og dagen er allerede skudt i gang.
Planerne er mange
... vi starter med en lystig sang.

I bussen har Ara og jeg det bedste humør
Vi hjælper en gammel svag dame
uden assistance fra den "jeg ku ikke blive betjent"-agtige chauffør
Ara afslører, at hun har sin balletkjole på!
Den gamle dame taler længe med os
og siger "Farvel, smukke pige", da vi må gå

Ved Storkespringvandet finder jeg 2 mønter frem.
Jeg forklarer, at mønten kastes
og så må der ønskes fx noget fra en drøm.
Hun tænker ikke længe før det fra Ara lyder
"Jeg vil ha hjerte-form!"
men hun kan ikke forklare, hvad det betyder??

Tania lander og vi går i Disneys butik.
Det er som at lande i himlen,
kan vi konstatere på den lilles mimik.
Englen Tania finder en kjole i stakken 
Det er en gave til den lille og
lykken i prinsessekjole er takken.

I bussen mod Hjem falder vi i søvn begge to
Ara med dukken og i glimmerkjole
forståeligt nok kommer folk til at glo.
Men jeg er glad og tilfreds, for hjerteform betydning
falder pludselig på plads
tænkte jeg dér midt i bussen og nydning.

1 kommentar: