fredag den 21. oktober 2011

10 ting du ikke skal skrive i din dating-profil

Jeg har læst en del datingprofiler og hørt om mindst lige så mange fra veninderne. 
Jeg synes, det er synd for alle de dejlige mænd, der ikke rigtig kan få kastet en god tekst sammen, så her er et par gode råd.


Først og fremmest - du er ikke Danielle Steel, så lad være med at skrive en romantisk novelle, om hvordan du  savner en kæreste til at lune dig i den kolde juletid - eller hvordan du mangler en til at smage på dine gourmet retter. Prøv at fremstå som en mand. Vent med at afsløre dit medlemskab af MUT*-klubben til i det mindste efter 2. date.


Kort tekst. Er nøgleordet. Ikke så meget P I S.


Undgå desuden følgende 10 formuleringer:




1) Jeg er tålmodig
(Du lader dig rive rundt.)


2) Jeg kan lide rødvin og bøffer.
(Du drikker og spiser. Wauw - du er virkelig speciel.)


3) Jeg er førtidspensionist fra Lolland Falster.
(Vent med at afsløre alt det gode til du bliver spurgt.)


4) Jeg er en glad og positiv mand, der leder efter en kærlig kvinde.
(Du er en gennemsnitlig dansk mand, der leder efter en til at tage over, hvor din mor slap.)


5) Jeg ryger ikke, drikker sjældent, dyrker sport, men ser det ikke i tv.
(Du lyver. Eller er røvkedelig.)


6) Halløj! Jeg er en ung dreng på 37 år...
(Du er mere useriøs end jeg er.)


7) Jeg er 33 år og weekendfar til 5 dejlige børn.
(Du har en libido uden lige, så nu står du og mangler en barnepige?)


8) Jeg er en fræk og frisk fyr.
(Her kommer det helt an på din alder...
Er du +40, lyder det som om du har medlemskort i en swingerklub. 
Er du 17-21 år, er du sandsynligvis også orange og homoseksuel.).)


9) (k)ærlig
(Det skal du bare ikke skrive. Punktum.)


10) Er du til mænd som ikke kan lide FODBOLD, så behøver du ikke bruge mer´ tid her. 
(Du ved godt selv, du ikke kan administrere et voksent forhold. Indlysende forkert at påpege fra starten.)




Og til pigerne:


Jeg ved ikke, hvad I skriver i jeres tekster, men jeg er sikker på, der er nok at tage fat i. 
På forhånd kan jeg afsløre, at I ikke skal skrive, at I kun tænder på:


Skaldede, tatoverede, muskuløse og/eller biseksuelle mænd. 
(Lad være med at afskrive over halvdelen af landet, vent til du har mødt manden. Der findes faktisk intelligente mænd med hår. (Jo! Det rigtigt! Det gør der!!))














*MUT = Mænd Under Tøflen

1 kommentar:

  1. 5) Jeg ryger ikke, drikker sjældent, dyrker sport, men ser det ikke i tv.
    (Du lyver. Eller er røvkedelig.)

    Tak for mavepusteren.
    Og mig som synes, at rygere og drankere via deres handlinger viser deres umodenhed og mangel på selvrespekt. Men så behøver jeg da ikke, at oprette en profil.

    SvarSlet