lørdag den 13. august 2011

Ara for 117. gang og det er ikke sidste

Ara luntede efter mig og prøvede at få fat i mine trusser, jeg vidste ikke hvorfor, men kunne ikke spørge fordi jeg  brugte alle ressourcerne på at grine og prøve på at trække vejret. Da jeg så endelig får spurgt, hvad det er hun vil, svarer hun, at hun ville "da bare tage mine underbukser ud, for de var kravlet op i min numse". Så svarede jeg, at sådan nogle specielle underbukser skal sidde sådan, det er sådan nogle voksne går med. "Nå, men så skal du hellere købe de her Rapunzel-shortser som at jeg har, for de kan ikke komme op i numsen".
Meget grineri senere er jeg ved at hjælpe hende med tøjet og hun spørger, hvorfor jeg laver det der ansigt og hun stiller en grimasse op. Jeg siger, at jeg tænker bare. Hun siger: "Jeg tænker ikke, jeg er bare glad. Og prutter."
Nu står vi og skal ud af døren, Ara påstår hun ikke skal tisse, men jeg siger, vi skal lige prøve inden vi går. Hun laver himmelvendte øjne og kommer med en lang og indviklet forklaring... "Jamen, jeg skal jo vælge musik til at mine venner kommer til min sommerfest. Det vil jeg hellere ha."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar