onsdag den 10. august 2011

Nu kommer jeg!

Kære TV

Jeg vil så gerne være kendt! Lissom alle de andre.
Jeg har længe fulgt med i medierne og derfor ved jeg, at jeg besidder de egenskaber I søger, dét som skaber en ægte dansk kendis! Jeg er mere end bare almindeligt egnet til et reality-program. Jeg kan ikke synge, og det blir kun bedre, når jeg anstrenger mig. Jeg kan ikke bruge værktøj uden at komme til skade.
Jeg kan desværre godt lave mad, og jeg er rigtig god til det, men jeg kan bare lade være med at gøre det, når I filmer. Og på trods af jeg mestrer det danske sprog ganske udmærket, vil jeg gøre mit bedste for at komme til at lyde som om der ikke er rotation på øverste etage. Fx. kunne jeg sige Neger om min underbo, selvom han er fra Iran. Se! Det sguda sjovt og det fandt jeg på  - bare lige sådan. Som I måske kan læse mellem linjerne egner jeg mig også til stand-up.

Jeg er villig til at gå hele vejen for at blive kendt og elsket i hele nationen. Derfor har jeg tænkt meget over det og har et manuskript liggende klar. Jeg er enlig mor, 24 år gammel og min datter er 5 år. Dvs. jeg blev mor som 16 årig og - VOILA - min status som ung mor er etableret. Regne kan jeg heller ikke og som resultat deraf har jeg rod i økonomien - BOM - vi får Luksusfælden til at lave et speciel VIP-program om kun MIG.

Når min sårbarhed er blottet, og jeg virker nedbrudt, får vi mine forældre til at kritisere Go Morgen Danmark, evt. kan min mor stikke Michael Beha en på lampen. Derefter sender I mig til psykolog og plastikkirurg, så jeg kan få genopbygget min selvtillid og derfra er det direkte til Waterloo, hvor vi starter en hel ny serie af programmer. Der er nok af emner at tage af fx kunne jeg starte nogle intriger mellem mig og mine kollegaer, jeg kunne interviewe kunderne og lave en afslørende undercover historie om hygiejnen på toiletterne.
Så er jeg lissom allerede derefter bygget op i danskernes underbevisthed og kan bruges som vært i aftennyhederne. Ved at investere i mig, får I virkelig et produkt, som bare bliver ved med at kaste penge af sig.

Jeg må nok indrømme, jeg er lidt af en guldgrube, som bare sidder her og venter på at blive opdaget.
Nu har jeg kastet bolden op, så kære TV, det er bare om at gribe den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar