mandag den 22. august 2011

In-dok-tri-ne-ring

I dag er jeg stødt på indoktrinering. Og jeg sagde det højt: Du er et tydeligt bevis på indoktrinering! 
Derefter lukkede jeg med et: Den diskussion skal ikke startes med mig - og vendte det døve øre til. Gik ud til kopimaskinen og lod det tage lidt længere end nødvendigt. Okay - meget længere.
For jeg forstår det simpelthen ikke! Jeg kan ikke se, hvordan nogen logisk kan sidde og sige til sig selv, at de hader mennesker, de aldrig har mødt. Og jeg kan da slet ikke se det nødvendige i, at deres børn skal læres det samme. Kan de voksne ikke se, at det eneste de giver videre er had og negativitet og på den måde får djævelskabet lov at leve videre...?! Og hvorfor helvede kan et ungt menneske med en selvstændig tanke i livet ikke selv konkludere, at det er helt forkert det der bliver sagt under aftenkaffen!!??
Jeg synes, det er nederen med nederen på! Og jeg tager helt sikkert emnet op igen, for jeg skal dælendulme ikke støde på sådan noget uden at holde et foredrag af en eller anden art. Jeg kan sikkert ikke omvende nogen med det, men det skider jeg hul i! Så længe jeg ikke tier, samtykker jeg heller ikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar