tirsdag den 15. marts 2011

Top 10 over ting jeg i dag vil undre mig over…

Hvem har vedtaget at voksne mænd skal spørge om lov, før de tager ud og spiller fodbold? Eller nulrer deres tissemand, mens de ser film??

Hvorfor skulle nogen dog ønske at slå et søm i en lort? Og hvem har prøvet og fundet det svært?

Hvor gemmer kinesere deres øjenlåg?

Hvorfor er det nedsættende at sige ”din dame” i stedet for ”din kæreste”? Det ER jo en dame… altså medmindre det er en mand…

Stresser man ikke sig selv unødigt, hvis det ligefrem er nødvendigt at skide og slå på tromme samtidig?

Hvorfor føler jeg en trang til at skrælle huden af mit ansigt, når jeg hører en Sådan-kom-jeg-til-skade-med-fingeren-historie? Er det den samme følelse en mand får, når han hører en Spids-støvle-i-skridtet-historie?

Hvorfor finder mænd sig i den mærkelige opførsel, som kvinder ligger for dagen? Og var det fis, da en 22-årig gut påstod, at han er opdraget til at lade som ingenting?

Hvorfor kan jeg på 14 dage ikke nå at spise 10 stykker frugt?

Hvorfor skal jeg tisse lige når jeg er ved at falde i søvn, når jeg tissede før jeg lagde mig under dynen?

Hvordan er det muligt at klappe ude af takt, hvis det ikke er med vilje?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar