onsdag den 15. juni 2011

Foran eller bagud er egentlig lige langt

Foran!

... når jeg insisterende påstår, at 8 +grader ikke er for koldt til sandaler - på trods af mine blå tæer.
... fordi jeg, længe før afsnittet med Oste-Ninna, vidste, at jeg slet ikke er noget for Ciano.
... fordi jeg har lavet til/fra-kort til julegaverne.
... når jeg går i North Face-jakke i juni måned.
... fordi jeg havde page før Medina.
... når jeg har købt en legemus til katten, som flytter ind om en måned.
... fordi jeg har lavet en spilleliste kaldet Tanz.
... når jeg har drukket øllen, før nødderne er sat på bordet.
... når Grundtvig kalder mig Smør-pige - for jeg ved godt, jeg smelter.

Bagud!
... fordi jeg endnu ikke har været i reality tv.
... når jeg efter 18 år i Danske Bank opdager, at de er ude på at tjene penge på mig!
... når det går op for mig, at jeg aldrig kommer til at kunne sætte en plakat lige og bruge en skruetrækker.
... når jeg opdager, jeg har føsdag i overmorgen.
... fordi jeg ikke har en date til nytårsaften!
... da jeg opdagede, jeg har et bloghængeparti med overskriften Distortion.
... fordi jeg beholder min page efter Medina.
... med årets planer, fordi jeg stadig ikke har sat mig ind i div. sportsgrene, ikke har lært at spille ukulele og ikke har fundet ud af noget med bestilling af en postordremand.
... når jeg opdager, at jeg skal dobbeltklikke på alle sangene, før de er aktive i spillelisten?!
... når jeg er den sidste til at opdage, at det helt store indenfor dansk sangskat pt er "røv".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar