onsdag den 22. juni 2011

Hvis jeg var en mand...

... var jeg helt sikkert en toplækker en af slagsen!

Som alle andre mænd er jeg født til at æde hvad som helst uden at skulle tænke på kalorier. Jeg føler en svag medlidenhed med pigerne, som kun spiser salat, men samtidig sætter jeg pris på, at de har en god røv - og jeg tror helt sikkert, den er resultatet af salat uden dressing.
Jeg ernærer mig via en karriere som musiker, atlet eller mekaniker - en hverdag fuld af rap, damer, muskler og biler, uanset hvilken retning det bliver for mig.
Jeg går ikke op i særlig meget andet end at score damer og holde mig lækker. Det falder mig naturligt at fremstå blød og varm overfor pigerne... mens mine homies hylder mig for at være noget af en fissekarl.
Jeg tager hvert 4. kvindelige bekendtskab med hjem til moar, men kun for at holde munden på hende lukket. Hun skulle jo gerne bibeholde illusionen om en dag at blive farmor... Som 25-årig vil jeg ikke ønske at opfylde hendes ønske, som 35-årig vil jeg begynde at overveje det, og som 45-årig vil jeg fortryde, jeg ikke fandt den eneste ene og undskylde mig med, at jeg i et slagsmål modtog et spark, som har efterladt mig impotent.
Jeg køber konsekvent mine polo-shirts et nummer for små, for så ser mine overarme større ud. Bukserne et nummer for store, for jeg er sgu en ægte drengerøv, til jeg går i graven. Desuden skal damerne kunne se, at min boksershorts er Armani, sådan noget mærkevarehalløj kan pigerne godt li'. Jeg er for nærig til at give 200 kr for underhyler, så jeg har kun et par af de dyre, det er dem jeg tager på i byen.
Jeg har et weekendbarn, men i sommerperioden ses vi ikke så meget, for jeg skal til festival og grillarrangement - desuden er dens mor en værre kælling, som overhovedet ikke kan forstå, at jeg faktisk prøver på at have et liv.
Jeg dater kun slanke, smukke og solbrune piger med hvide tænder. Piger, som forstår at bevæge sig yndefuldt og sexet. Fleksible piger i stramt sort tøj! Ikke fede køer i nordiske farver og flagrende sommerkjoler.
Jeg har udviklet en særlig evne til at tage hvilket som helst samtaleemne og dreje det over på sex. Jeg tænker faktisk altid på sex i en eller anden form, dog ikke når det er Jes Dorph som er på med aftennyhederne. Og jeg ved, at tøsebørnene tænker på samme måde, de vil bare ikke indrømme det.
Jeg kalder mine damer for Ho's og Bitches, det synes de nemlig er frækt.

Nemli'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar